Повернення та обмін товару

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете обміняти куплений у нас товар належної якості на інший, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості:

провадиться, якщо він не був у вжитку та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ виданий споживачеві.

Обов’язково: збереження та повернення товару у його заводській упаковці (коробці)!

Без заводського пакування товар поверненню/обміну не підлягає!

Обмін та повернення товару здійснюється шляхом передачі товару через транспортну компанію, обрану магазином.

Пересилання (склад-склад) здійснюється за рахунок покупця.

Вартість товару, оплата за який здійснювалася готівкою, повертається у готівковій формі за вирахуванням транспортних витрат.

Обмін та повернення товару неналежної якості

У разі виявлення виробничого шлюбу в момент одержання товару магазин здійснює безкоштовний обмін або повернення товару.

Якщо проблеми були виявлені в процесі експлуатації протягом 14 денного терміну з моменту продажу, покупець може звернутися безпосередньо до сервісного центру або до продавця товару. Покупець може претендувати на пропорційне зниження ціни, безкоштовне усунення недоліків або компенсацію витрат на їхнє усунення. Істотні недоліки, які не можуть бути усунені, мають бути підтверджені експертизою, що здійснюється представником торгової марки України. У разі підтвердження шлюбу покупець має право на обмін товару чи компенсацію його вартості. У разі, якщо експертиза встановить, що поломка/нестача виникла з вини покупця, товар повертається, а покупець компенсує всі витрати, понесені магазином та представником торгової марки в Україні на проведення експертизи, включаючи транспортні витрати.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.